יום שישי, 17 ביולי 2009

נעליים

עכשיו שהגיעו הפלימסולס לארץ, הבנתי שזה הפוש האחרון שאני צריכה כדי לעדכן את ארון הנעליים, ולגוון קצת את ערמות הסניקרס.
את הפלימסולס קניתי לפני שנתיים בערך בטופשופ, כשהם נכנסו באירופה הרבה לפני, ורק עכשיו הם תופסות תאוצה פה. בינתיים הם נהרסו לחלוטין וקניתי במקומן זוג חדש בסגול בספרינג.

הנסיעה לחול תאפשר לי לחפש את גחמותיי כרגע, שאני מתארת לעצמי שיגיעו לארץ רק בעשור הבא.
עד אז, יקראו לי סבתא.

מוקסינים:
לא סבלתי מוקסינים עד שראיתי את הזוגות המ-ק-ס-י-מ-י-ם האלה!
אני רוצה לחפש ספציפית מוקסינים עם טוויסט של סניקרס ולא להתפשר על עור/דמוי עור בגווני חום.

נעלי טוקסידו:
האמת היא, שאין לי מושג מה השם האמיתי של הנעליים בסגנון אז החלטתי לאלתר..
אני אוהבת את הגרסא הפשוטה והחלקה והגרסאות הצבעוניות.

התמונה הזאת לקוחה מפה - http://dianarikasari.blogspot.com/

ראיתי גם כמה שאהבתי בטופשופ.

3 תגובות:

Amit אמר/ה...

האמת אני מופתע שרק עכשיו זה מגיע.
באיזור שלי שהוא רק קיבוצים ומושבים הטרנדים האלו מגיעים אפילו עוד יותר מאוחר.
בכל מקרה אלו לא מוקסינים. מוקסינים הם נעליים כאלה רק בלי שרוכים. סליפ אונז. לנעליים שהראית קוראים boat shoes, אני מת על זה ואני מחפש בנרות כאלו.
ולנעליים השניות שהראית קוראים ג'ז שוז בדרך כלל.
אהבתי, יש לך טעם לגמרי משובח, אני מכור לבלוג שלך (רק חבל שאת מעדכנת לעתים רחוקות כלכך)

M.I.A אמר/ה...

תודה רבה על התיקונים!
אני לרוב נותנת שמות באקראיות כי אין לי כח למצוא את השם האמיתי חיחי :)

Amit אמר/ה...

חח בכיף, כתבתי לך גם כדי שיהיה לך יותר קל למצוא אם תחפשי באיביי למשל..
בכל מקרה... בהצלחה במציאתן :)